Storing: KVK
Incident Report for PinkWeb
Resolved
We hebben gezien dat Digipoort en de KVK bezig zijn met een herstel actie. We zien echter nog enkele documenten die zijn blijven hangen op status 420. Deze worden doorgaans binnen 72 uur alsnog verwerkt.

Mochten er na het weekend nog documenten geen eindstatus hebben, laat het ons weten.

Met vriendelijke groet,
Visma | PinkWeb Support
Posted Oct 26, 2023 - 15:16 CEST
Monitoring
De storing is opgelost volgens de KVK. We zijn nu aan het monitoren of de deponeringen die op 'Wacht' hangen verder gaan.
Zodra hier meer over bekend is laten we het weten.
Posted Oct 25, 2023 - 14:33 CEST
Update
We are continuing to work on a fix for this issue.
Posted Oct 25, 2023 - 14:30 CEST
Identified
De KVK kampt momenteel met een grote storing waardoor een deel van hun diensten niet beschikbaar zijn. Waaronder het deponeren van jaarrekeningen.
Hierdoor blijven deponeringen voor zover we hebben gezien op 'Wacht' staan.

De oorzaak van de storing is bekend en de KVK werkt nu hard aan een oplossing.

Zodra we duidelijk hebben wanneer het opgelost is en of de deponeringen alsnog doorlopen laten we het weten.

Excuus voor het ongemak,
Visma | PinkWeb Support
Posted Oct 25, 2023 - 13:44 CEST
This incident affected: Externe storing.