Storing: Exact Gemak
Incident Report for PinkWeb
Resolved
We zien dat de uitwisseling van documenten met Exact Gemak weer goed verloopt.

Exact heeft gisteravond een aanpassing doorgevoerd in de koppeling. We hebben vandaag samen met verschillende klanten gecontroleerd of de uitwisseling én statusterugkoppeling goed verloopt en dit ziet er goed uit.

We hebben eenmalig het script aan onze kant terug laten zoeken tot 1 januari om oudere documenten alsnog op te pakken waar nodig.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met ons service team via support@pinkweb.nl. Voor nu sluiten we deze melding af.

Vriendelijke groet en alvast een fijn weekend gewenst,
Het Service Team van PinkWeb
Posted Jan 27, 2023 - 14:59 CET
Investigating
We krijgen weer meldingen binnen over dat aangiftes niet binnenkomen via de Exact Gemak (voormalig Fiscaal Gemak) koppeling.
De uitwisseldienst van Exact is op bepaalde momenten voor ons onbereikbaar waardoor we de documenten niet kunnen ophalen.

Exact is op de hoogte van het probleem en we hopen dat het snel opgelost wordt.
In de tussentijd raden wij aan om de documenten die niet binnenkomen opnieuw ter accordering aan te bieden.

Excuus voor het ongemak.
Visma|PinkWeb Support
Posted Jan 23, 2023 - 10:03 CET
This incident affected: Externe storing.